понедељак, 12. јануар 2015.

Чарли са Србском личном картом

Мене у ствари много одушевљава политичка плиткост Срба, непознавање историје, садшњице, а и будућности. Болест вољења свега туђег, а у исто време затрпавање своје битности. Немам времена да ширим расправу на ту тему, већ бих мало да се осврнем на свакодневна светска и Србска дешавања. Тренутно је у акцији велико покрштавање Срба... Мало, мало, па неко у Србији постане чарли. мада, колико се сећам поучних америчких филмова са русима, арапима и свим неамерима као непријатељима Васионе, они су тако звали Вијетнамце, које су исто тако ишли да убијају. Чарли...  Мада, сумњам да су они лично утицали на те србе да мењају крштено име, православно, у то погрдно вијетнамско, али имају доста утицаја на саму акцију чарлисања.
Жао ми је тих настрадалих људи. Ипак су то биле живе душе. Чињеница је да су вређали кога су стигли. А највише све остале, осим вијетнамских кумова, илити именодаваца чарлија. Све у свему, несрећа је. Али, исто као и покрштавање срба, кренула је и акција паљења свећа тим истим грешним душама, по Србији. Сетили се срби да пале свеће за ове несрећнике, који су својевремено пљували и по Србији и Србским жртвама бомбардовања, које су и они помагали својим коментарима. Али, ајде да не будемо злуради, ипак ни такве шале нису разлог за убијање. Моје мишљење. Мене само интересује, ко смишља оне вести, које су уследиле после?
Замислите сцену:
Човек, арапин, по америма и французима, што сигурно није тачно, чешља се, облачи у чисто одело, гледа у огледало док пере зубе. Мислим да то ионако сви раде... Претура по џеповима, налази кључеве од свега што има, ауто, стан, викендица, ормарић на послу, сандук са оружје.... У унутрашњем џепу капута пипа новчаник, и обавезно проверава да ли му је ту и лична карта. Ипак, иде на пут, требаће.... Можда је и украдена, ако се дружио са братом нашег највећег србина, или барем србина који је покренуо индустрију лабела и масти за уста...
Права, или украдена лична карта је на месту, љубазно се јавља својима у кући, одлази и убија онај народ, а онда заборави документа у ауту, који случајно налази полиција, и обавештава нас да је то арапин, и каснији след догађаја је познат свима.
Нереално? Чак и за америчку бе продукцију филмова чак нориса.
Али, то је истина, и ми морамо да верујемо у то. Колико год да је чудно да терориста са собом носи сва документа, а и притом их изгуби у ауту који је нашла полиција...
Или је све то намештено, или је ипак све кренуло акцијом крађе личне карте нашег највећег брата?
Ни то није лоша идеја за коначни расплет, мада, ови што кувају последњу вечеру за човечанство немају баш толики смисао за бесмисао. Они иду утабаним стазама, и ко смо ми да не верујемо?!? А то што се амери смешкају преко баре, и зезају нас на стару фору, то нема везе...
Битно је да ја и даље носим личну карту свуда са собом, осим када идем у "штету", јер бих био идиот да своја документа заборавим негде, где може да их нађе преварени рогоња, па после да ми сломи кичму.
Џабе ћу ја да се правдам да су ми је украли, да и ја имам брата, старијег, да је то можда светска ујдурма...
Да ми дочекамо Србску Нову годину како треба, иако она и није Србска, али се некако осећамо много јаки када имамо и своју нову годину. Још мало, па ћемо као и кинези да будемо бројни, а онда ће неки прецедник, бивши гробар, да нам каже да штета што нисмо жути људи, иначе би и ми владали светом, и пили воду са Нила, Амазона и сл...
Али, колико нам је велика мука, можда сви пожутимо? Једино ће лична карта да нас ода....

Нема коментара:

Постави коментар